Rozdział: 3

Następnego dnia, Naruto zarzucił się na siebie ubranie i po zjedzeniu śniadania udał się do akademii, o tym że zapieczętowany w Naruto jest 9 ogoniasty demon, wiedzą tylko 3 Hokage i kilka osób z rady, dzięki temu chłopiec mógł wieść normalne życie w wiosce. Młody Uzumaki wszedł do klasy i usiadł w ostatniej ławce, która jako jedyna była wolna. Gdy Naruto tak sobie siedział, nagle ktoś do niego podszedł.
-Mogę się dosiąść. (powiedział jakiś dziewczęcy głos)
Naruto obrócił się i spostrzegł swoją koleżankę z klasy (miała średniej długości czarne włosy, tego samego koloru oczy, nosiła okulary, ubrana w ciemno-żółtą bluzkę z symbolem klanu Uchiha na plecach, oraz jasne spodnie)
NU:Jasne. (odparł beznamiętnie)
MU:Nazywam się Mizumi Uchiha, ty za pewne musisz być Naruto.
NU:Tak.
MU:Miło mi cię poznać.
NU:Ty jesteś siostrą, tego jak mu tam było Sizuke, Satuke....
MU:Sasuke, tak jestem jego siostrą.
W tym momencie do klasy wszedł Iruka i zaczął sprawdzać obecnoć.
IM:Kiba Inuzuka?
KI:Jestem!
IM:Shino Aburame?
SA:Jestem
IM:Hinata Hyuga?
HH:Obecna!
IM:Sakura Haruno?
SH:Obecna!
IM:Sasuke Uchiha?
SU:Jestem.
IM:Mizumi Uchiha?
MU:Obecna!
IM:Naruto Uzumaki?
NU:Jestem.

I tak rozpoczęła się lekcja, która jak zwykle dla młodego blondyna nie była fascynująca.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozdział: 26

Rozdział: 12

Rozdział: 24