Rozdział: 26

Kilka tygodni później....
Naruto zaczał odzyskiwać przytomność, kiedy zaczął się rozglądał zauważył że znajduje w jakimś pokoju.
NU:Gdzie ja jestem, kim ja jestem? (spytał sam siebie spoglądając na swoje dłonie)
Po chwili do pokoju weszła jakaś dziewczyna, no oko miała 13 lat, miała długie brązowe włosy, zielone oczy, ubrana w niebieską bluzkę oraz ciemne spodnie)
-Widzę że się w końcu się obudziłeś.
NU:Kim jesteś i gdzie ja jestem?
AC:Nazywam się Akine Chiyori i jesteśmy w wiosce Kumo-Gakure.
NU:Kumo-Gakure?
AC:Zgadza się, a ty jak się nazywasz?
NU:Niestety nie wiem.
AC:Nie wiesz jak się nazywasz, a skąd pochodzisz chociaż?
NU:Też nie, niestety nic nie pamiętam.
AC:Rozumiem, musisz mieć Amnezje, w takim razie chodźmy do Raikage, on pewnie coś wymyśli.
Akine zaprowadziła blondyna do budynku administracyjnego, po zapukaniu i otrzymaniu zaproszenia weszli do gabinetu Raikage, którym był starszy mężczyzna, miał ułożone białe włosy, ciemną karnacje, ubrany w biały płaszcz.
AC:To jest nasz Raikage, Ao.
Ao:Akine co to za chłopak?
AC:Gdy wracałam z misji znalazłam go nie przytomnego i postanowiłam mu pomoc, okazało się że ma amnezje i nic nie pamięta.
Ao:Rozumiem, zatem urządzimy mu jutro mały test, jeśli go zda to zostanie geninem naszej wioski, jeśli to wszystko to możecie wyjść.
AC:Tak jest!
Po opuszczeniu gabinetu Akine oprowadziła Uzumakiego po wiosce.
Następnego dnia rano, Akine zaprowadziłą Naruto na polane treningową, tam zastał już Raikage z jakimś mężczyzna (na oko mógł mieć jakieś 35 lat, ulizane do tyłu blond włosy, czarne okulary, również miał ciemną karnacje, posiadał przy sobie kilka mieczy)
Ao:Nareszcie jesteście, słuchaj chłopcze to mój brat Kiler Bee będzie twoim przeciwnikiem podczas sparingu, chcę sprawdzić co potrafisz.
NU:Dobrze.
Ao:W takim razie zaczynajcie.
Kiler Bee rzucił się na Uzumakiego próbując go zaatakować, blondyn unikał jego ciosów, chwile później coś mu mówiło by skrzyżował swoje palce, gdy to zrobił wokół niego pojawiło się kilkanaście klonów, technika zaskoczyła Killera i reszta.
Ao:Podział cienia, przecież to jest technika na poziomie Jounina?
Jinchuuriki Hachibiego zaczął niszczyć klony Naruto, gdy to robił genin zniknął pozostawiając po sobie tylko złoty błysk, ta technika również zaskoczyła Raikage?
Ao:Ta technika, to przecież technika czwartego Hokage, jak ten smarkacz się jej nauczył?
Naruto pojawił się za Bee próbując go od tyłu zaatakać, jednak Bee zdołał w porę się zorientować i oboje zderzyli się pięściami, gdy to zrobili brat Raikage zdołał coś wyczuć.
KB:T...to nie możliwe...
Naruto szybko pojawił się za nim i korzystając z tego że jest zdezorientowany szybko stworzył w dłoni Rasengana i próbował go zaatakować, Raikage widząc to przerwał walkę.
Ao:Dobra wystarczy, udowodniłeś że coś jednak potrafisz, dlatego od dzisiaj jesteś Chuuninem wioski Kumo-Gakure, a twoje imię brzemieć będzie Gorashi
G:Tak.
Ao:Przyjdź później po kamizelke i opaske, to wszysko na razie możecie odejść.
G:Hai.

KB:Brachu, chyba musimy porozmawiać.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozdział: 12

Rozdział: 24